Subject: FW: Arvamus isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:10:57 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

From: Info Aadress <[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 4:27 PM
To: Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked]>; Kristel Niidas -
JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Subject: Arvamus isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse
väljatöötamiskavatsuse kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
12.05.2025 kirja nr 6.1-1/38-1 „Arvamus isikuandmete kaitse seaduse
muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>